OliverMartinkids on pereettevõtte e-pood, mis sai alguse 2015 aastal kui perre lisandus peale vanemat poega järjest veel kaks poega – Martin ja Oliver, kelle järel taas sukelduti armsasse beebimaailma ja sealt edasi juba lasteaia maailma. Laste kaudu tekkis perel sõpruskond, kust leiti oma brändi jaoks ka enda esimesed modellid, kellega tehti nii esimesed fotod kuid, kes ka katsetasid OliverMartinkids brändi tooteid.
"2015 oli aeg, mil Eestis olid laste riided peamiselt kõik skandinaavlaslikult beežid ja sportlikud - retuusid ning T-särgid. Oma poiste pealt nägime aga seda, et see fantaasiamaailm, mis neid ümbritses, ei olnud sugugi nii beež ja rahulik. Lasime esimesed kangad poistel ise valida, millest nemad sooviksid oma särke ja pükse saada ja see valik oli kõike muud kui rahulik. Mida paljud võib-olla ei ole märganud, ka meie logos on sügav kummardus laste fantaasiamaalimale – LIVEART. Laste jaoks on kõik elav, juba T-särgist alates ja see mõjutab nende tuju juba hommikul riietudes".
"Oleme kõvad kohvikutes käijad, kuhu minnes tahaks veidi viisakamalt riietuda, sealt said alguse meie Urban liin, püksid ja natuke rohkem kehasse särgid. Viimased kaks aastat oleme juurde toonud ka pintsakud". "Aastatega oleme võitnud lastevanemate usalduse, et nn. Chino püksid võivad olla peale ilusa väljanägemise ka mugavad ja lapsesõbralikud. Lähtume sellest, et kõik tooted peavad olema masinas pestavad, kaasa arvatud pintsak".
"Meie Urban pükse kannavad lapsed nii lasteaias, koolis, kohvikus kui vabal ajal. Need on universaalsed püksid, mis liiguvad kaasa lapse kehaga ja seetõttu võib laps nendes püksteks veeta pika päeva, tundes end isegi päeva lõpus ikka sama mugavalt".
"Urban liiniga hoiame teadlikult oma jalajälje väiksema, tootes püksid, pintsakud ja triiksärgid Eestis toodetud kangastest. Hoiame au sees rätsepalikku oskust, meie õmblejad on kõik sertifitseeritud rätsepad ning kasutame oma toodetes palju detaile, mida kasutatakse ülikondade või pidulike kleitide juures. Lõiked oleme loonud detailirohked ja nutikad, arendame neid nähtavasti lõpmatuseni. Meil on ka oma rahvuslik liin, kus kasutame linast kangast ja kus püksid ning särk on paljuski mõjutatud Eesti rahvariietest".
"Meie bränd on jaotunud kolmeks – OliverMartin – poistele, OMGirl -tüdrukutele ja OMbaby beebidele. Kõik need on kokku OliverMartinkids, paljud tooted on ka unisex. Oleme arvatavasti suurima valikuga lastebränd Eestis, kellel on ka väike valik täiskasvanutele".
Millised märksõnad iseloomustavad OliverMartin tooteid?
OliverMartinkids tooted on alati pehmed, venivad, keha- ja loodussõbralikud. Peamiselt kasutame puuvillaseid kangaid aga ka meriinovill ja bambusviskoos on meie toodetes suurel määral esindatud. Enamustel meie toodetel ei ole silte, kuna need lõigatakse tavaliselt enne riide kasutusele võttu nagunii ära, seetõttu võib suuruse- ja hooldusinfo kaotsi minna. Meie aga kasutame siiditrüki meetodil tootele peale trükitud hooldusinfot, mis peab vastu kõik pesud.
Meie sügav kummardus nendele disaini butiikidele ja poodidele, kes müüvad Eesti disaini, sest nad on suureks toeks Eesti moe arengule ja püsimajäämisele. OliverMartinkids on paljuski aeglase moe bränd. On olnud au olla ka äramärgitud British Vogue’s, 2022 aasta veebruaris, Mini&Me sektsioonis, kus oli just loetelu aeglase more brändidest, kes seisavad hea ja jätkusuutliku disaini eest.
Kas teilt saab ka eritellimusel lasta tooteid valmistada?
Toodame oma tooted ateljee põhimõttel, klient saab ka esitada erisoove. On tavaline praktika, et meie püsikliendid kirjutavad tellimusse juured oma soove ja kui võimalik, arvestame nendega. Nii saab laps rõivaeseme, mida ta armastab ja ka rohkem hoiab. Samuti istuvad riided paremini kui on näiteks vöökoht või säärepikkus tehtud täpselt kliendi järgi. Meie moto on, et OMK rõivad peavad lapse välimusele juurde andma ja teda kaunistama. Elagu lapsepõlv!
Veebiajakiri Scandinavian HOME