Teile parima veebikogemuse pakkumiseks kasutab see veebisait küpsiseid.
Meie veebisaiti kasutades nõustute küpsiste kasutamisega Lähemalt saab lugeda veebilehe all servas olevast menüüst
SCANDINAVIANHOME OÜ (edaspidi Veebiajakiri "Scandinavian Home" ) haldab järgmist veebiportaali: https://scandinavianhome.ee/
Kasutajate paremaks teenindamiseks kasutab Veebiajakiri "Scandinavian Home" veebiportaal küpsiseid ehk cookie’sid.
Kasutame veebilehel küpsiseid ja küpsistega sarnanevaid tehnoloogilisi lahendusi („küpsised“), mis saadetakse ja salvestatakse kasutaja arvutisse veebilehtede poolt, mida Kasutaja külastab. Küpsis salvestatakse kasutaja veebilehitseja failikataloogis. Juhul, kui kasutaja on külastanud veebilehte varem, loeb veebilehitseja küpsist ning edastab vastava teabe veebilehele või elemendile, mis küpsise algselt salvestas. Lisateave küpsiste kohta on kättesaadav veebilehel www.aboutcookies.org. Küpsised võimaldavad jälgida veebilehe kasutusstatistikat, erinevate veebilehe osade kasutatavust ning veebilehel tehtavaid toiminguid. Küpsisest saadavat teavet kasutatakse veebilehe kasutusmugavuse, sisu parandamise ja turunduse suunamise eesmärgil. Veebiajakiri "Scandinavian Home kuuluvad domeenid võivad muuhulgas sisaldada elemente, mis salvestavad küpsiseid kolmanda isiku nimel.
Veebilehel kasutatavate küpsiste tüübid
-Püsiküpsised on hädavajalikud veebilehel ringi liikumiseks ja selle funktsioonide kasutamiseks. Püsiküpsiste puudumisel ei saaks kasutaja kasutada kõiki veebilehe funktsioone.
-Sessiooniküpsised võimaldavad veebilehel meelde jätta kasutaja poolt tehtud varasemaid valikud (näiteks kasutajanimi, keelevalik) ning seeläbi pakkuda tõhusamaid ja isikupärasemaid funktsioone.
-Jälgimisküpsised koguvad andmeid kasutaja käitumisest veebilehel. Jälgimisküpsisest saadav informatsioon võimaldab tõsta veebilehe kasutusmugavust.
-Reklaamküpsised koguvad andmeid kasutaja sirvimisharjumuste kohta, mis omakorda võimaldab veebilehel esitada kasutaja eelistustega kooskõlas olevat reklaamisisu. Lisaks võimaldab vastav küpsiseliik mõõta reklaamikampaania tõhusust.
Küpsisest keeldumine
Kasutajal on õigus keelduda küpsiste salvestamisest arvutisse. Vastava soovi korral peab Kasutaja muutma oma veebilehitseja seadeid. Vastava soovi korral peab kasutaja muutma oma veebilehitseja seadeid. Parema ülevaate saamiseks on soovitab vaadata kasutaja veebilehitseja küpsiste haldamise suvandeid. Eritüüpi veebilehitsejad kasutavad erinevaid meetodeid küpsiste keelamiseks. Täpsem informatsioon on kuvatud veebilehel www.aboutcookies.org. Mobiiltelefoni veebilehitsejas küpsiste keeldumise juhenditeks võib vaja minna mobiiliseadme kasutusjuhendi abi. Küpsiste blokeerimisel peab Kasutaja arvestama, et kõik veebilehe funktsioonid ei pruugi pärast küpsiste blokeerimist enam Kasutajale kättesaadavad olla.
Punane on olnud jõulude ajal silmatorkav värv, mille tähendus ja kasutus on saanud oma erilise koha peamiselt tänu Coca-Cola reklaamistrateegiale. Ajalooliselt on punane värv sümboliseerinud erilisi hetki ja emotsioone, kuid 20. sajandi alguses hakkas see saama sügavamat tähendust seoses jõulupühadega. Coca-Cola brändi puhul on see omandanud lausa kultuurilise mõõtme, mis seondub jõuluvana kuvandi ja kaubamärgi reklaamistrateegiaga.
1931. aastal, kui jõulud olid taas uue hooaja lävel, hakkasid Coca-Cola reklaamid ajakirjades silmapaistvaks muutuma. See oli aeg, mil reklaamitööstus alles arenes ning brändid otsisid uusi ja innovaatilisi viise, et end tarbijatele meeldejäävaks teha. Coca-Cola soovis oma tooteid seostada mitte ainult värskendava joogi, vaid ka pühade rõõmu ja traditsioonidega.
Et seda saavutada, telliti üks esimesi reklaame tuntud illustraatorilt Haddon Sundblomilt, kellelt oodati loomingulist lähenemist, et tuua ellu jõuluvana kujutis, mis oleks mitte ainult äratuntav, vaid ka tõeline. Haddon Sundblomi lähenemine sellele ülesandele oli revolutsiooniline. Ta soovis luua pildi, mis peegeldaks tõelist jõuluvana, mitte lihtsalt kedagi, kes on jõuluvanaks riietatud. Sundblom'i visioon oli luua südamlik ja kodune atmosfäär, mis väljendaks pühade tunnet ja soojust. Tulemuseks oli elutruu ja kutsuv jõuluvana, kes naeratab, joob Coca-Colat ja jagab rõõmu ning head tuju. Selle kujutise kaudu suudeti siduda jõuluvana ja Coca-Cola toode, luues seose, mis on kestnud põlvkondade lõikes.
See hetk tähistab ka tõeliselt ajaloolist pöördepunkti, kuna Sundblomi loodud jõuluvana kujutis sai laialdaselt levinud ja armastatud. See kujundus pole mitte ainult muutunud jõuluvana ikooniks, vaid ka aluseks, millele on rajatud paljude inimeste arusaam jõuludest. Jõuluvana punane ülikond, mille Sundblom kujutas, seostus kiiresti Coca-Cola kaubamärgiga ja hakkas sümboliseerima jõulude rõõmu, soojust ja jagatud hetki.
Coca-Cola jätkas oma punase kaubamärgi reklaamimist ka pärast seda, kui Sundblom oli oma kuulsad illustratsioonid loonud. Selle värvi kasutamine reklaamides, pakendites ja muudes turundustegevustes on kestnud, luues tugeva assotsiatsiooni punase ja jõulude vahel. Seega võib öelda, et Coca-Cola on oluliselt mõjutanud mitte ainult omaenda brändi, vaid ka laiemat kultuurilist konteksti, kus punane on saanud jõulude vältimatuks osaks. See on tõestus sellest, kuidas turundus ja loominguline mõtlemine suudavad kujundada meie arusaamu traditsioonidest ja värvidest, mille kaudu tähistame erilisi hetki elus.